Wibrator logopedyczny REREK
dostępność | W magazynie |
---|---|
smak | Nie |
kolor | wielokolorowy |
rodzaj materiału | plastik |
zestaw | multi-zestaw |
multimedia | instrukcja |
powierzchnia | gładka |
PRODUCENT | Nie |
Opis
Wibrator logopedyczny REREK
- najlepsza alternatywa - WIGGLER
CIEKAWOSTKA: Amerykanie z ARK Therapeutic Services Inc. przygotowali dla PJtherapeutic pierwsze zestawy RERKA z łopatkami wiosną 2007 roku, po osobistej konsultacji w USA. Pierwotnie REREK nosił nazwę POLISH KIT (polski zestaw) a potem już SQUIGGLE WIGGLE spoon kit. Nazwę SQ pen REREK wprowadziliśmy 2 lata później, zaś niewiele potem usunęliśmy jej amerykański człon. Aktualnie REREK jest nabardziej znanym produktem do terapii (wibracyjnego) rotacyzmu na świecie.
ZASTOSOWANIE: Wibrator logopedyczny SQ pen REREK to produkt szczególnie polecany do terapii rotacyzmu.
DANE TECHNICZNE:Amplituda 0,6 cm, zasilanie baterią 1,5 Volt.
Jest skutecznym źródłem rezonansu mechanicznego, dzięki któremu można wywoływać bierne wibracje języka i kształcić głoskę R.
WERSJE kolorystyczne: transparentne- zielony, różowy, fioletowy oraz niebieski.
Produkt zawiera wibrator bez szpatułek. Szpatułki można dokupić osobno lub w zestawie REREK - zestaw z łopatkami
GłOSKĘ R WYWOŁUJEMY / KSZTAŁCIMY przy użyciu wybranej szpatułki na końcówkę wibratora-
nie wkręcać zbyt głęboko, gdyż grozi to uszkodzeniem gwintu.
SZPATUŁKI do wywoływania głoski R są następujące:
SZPATUŁKA ZV ŁOPATKA MIĘKKA LUB TWARDA
SZPATUŁKA ZV ŁOPATKA MIĘKKA LUB TWARDA - FAKTUROWANE
SZPATUŁKA ZV SCRAPER
- wygodna do szerszych języków lub jam ustnych, dla dorosłych Pacjentów;
SZPATUŁKA ZV FLOSS
-stosujemy ustawienie wibratora lekko boczne, do wąskich jam ustnych, małego rozwarcia;
UWAGA: ZESTAW NIE ZAWIERA SZPATUŁEK! NALEŻY JE DOKUPIĆ OSOBNO.
PROCEDURA WYWOŁYWANIA WIBRACJI:
1) wywoływanie głoski r powinna poprzedzić fachowa diagnoza stanu anatomiczno- czynnościowego języka i wrażliwości oralnej;
2) przed użyciem upewnić się, że szpatułka- łopatka nakręcona jest do uszczelki na gwint;
3) poinstruować Pacjenta o miejscu artykulacji- język ustawiony czubkiem do górnych zębów;
4) ułożyć wybrana szpatułkę pod językiem w linii środkowej;
5) włączyć wibrator po upewnieniu się, że język jest odpowiednio spionizowany i będzie uderzał o podniebienie twarde (można polecić wypowiadanie głoski d dziąsłowej);
6) po każdorazowym użyciu – umyj (w przypadku zastosowań indywidualnych) lub zdezynfekuj szpatułkę lub wibrator tu, gdzie Pacjent mógł mieć z nim kontakt cielesny, przed dezynfekcją usuń widoczne nieczystości;
7) nie stosuj wibracji bez przerwy dłużej niż jedną-dwie minuty;
8) podczas wibrowania podjęzykowego co jakiś czas: 20 – 30 sekund cofaj łopatkę i obserwuj zachowanie języka;
9) po zaobserwowaniu samoistnego przedłużania drgań przez Pacjenta stosuj wibracje rzadsze lub wyłączaj wibrator;
10) nie pozwól na brak aktywności fonicznej dziecka podczas wywoływania wibracji lub zaleganie języka na łopatce.
ATEST CE
логопедический массажер REREK - Постановка звука "р"